Nytt år

Sedan sist jag var in här har vi faktiskt hunnit fira nyår på Scandic Haymarket i Stockholm och även ränt runt till familjemedlemmar för julfirande. I år hade vi kommit överens med nästan alla att inte köpa några julklappar och det tog bort den värsta julstressen, hann nog ärligt talat knappt ens fatta att det var jul så var den över igen.
 
Här kommer lite bilder från Stockholm, tog inte så många så de tre första är från hotellet och den sista från Berns Asiatiska där vi åt supergod middag på nyårsdagen. 
 
 
 
 
 
Nytt år nu alltså. Mitt nyårslöfte är att leva mer, våga mer och utbilda mig mer. I helgen åkte vi till Luleå och spelare pingis på Alcatraz, för mig hör den typen av aktiviteter till sånt som ger mitt liv mervärde, det var jättekul! Åt även middag hos min far med sambo, det är inte ens långt dit men ändå blir det bara nån gång per år. Så knäppt! På kategorin att utbilda mig mer så står BE-körkortet först på tur och sen ska jag kolla upp en distansutbildning som jag borde kunna gå parallellt med att jobba. Varför inte liksom? Att sitta och hålla på med telefonen all ledig tid är ju inte särskilt produktivt, nu är det dags att ta tag i livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0