Sömnlöst

Nu när jag ändå bloggat två gånger den här månaden så kan jag väl lika gärna fortsätta när jag ändå ligger sömnlös. Jag har börjat äta lite olika kosttillskott då jag tänkte att det skulle kunna hjälpa mig att somna lättare då det varit svårt ett tag nu, men än verkar det inte ha haft nån effekt. Däremot har b-vitamin, zink och magnesium nog gjort mig piggare och mindre zombielik, för nu känner jag att jag orkar ta tag i saker igen. Har verkligen kunnat sova hur länge som helst sen hösten tågade in, så det är skönt att det går åt rätt håll nu. Just nu känns det dock inte så kul ändå då jag ligger och tänker på livet, vad man betyder för andra människor, om man har nåt syfte men även större saker som vilka egoister vi människor är som typ förstör jorden och utrotar en massa djur. Men just nu borde jag verkligen försöka sova då jag börjar tidigt imorgon ... Så godnatt då, kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0