Ett livstecken

Det var verkligen evigheter sedan jag skrev något. Tror sista inlägget var postade var att jag skulle återkomma med bilder från Dubairesan och det var ju i februari förra året! Några bilder har jag visst inte lagt upp här och inte något annat heller för den delen. Har i alla fall skaffat en ny dator nu och känner att det kanske skulle vara roligt att ta upp detta igen med långa inlägg och fina bilder. Det gäller bara att komma igång och just den delen går det väl lite trögt med.
 
Men vi får väl se, kanske återupptar jag bloggandet snart? Tillsvidare får ni få som eventuellt är kvar hålla till godo med några mobilbilder från sommarens husvagnssemester.
 
Camp Nygård, Täby Kyrkby. 
 
 
Göteborg. 
 
Haverdal. 
 
Snabb dagstur till Skåneland.
 
Örebro. 
 
Sushi på Heron City, Stockholm. 
 
Godaste maten på Köksbaren i Umeå. 
 
Semestern avslutades med en tur till bästa Stortjärn. 
 
Och typ såhär känner jag mig nu när hösten tågat in med en förkylning på släptåg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0