27 år

Idag fyllde jag 27 år. Vi firade igår här hemma med tacomiddag med några av de närmast "sörjande". Till efterrätt hade jag gjort en frozen cheesecake med hallon, jordgubb, mango och riven mörk choklad. Gör efterrätter max typ 2-3 gånger per år så man vet aldrig så noga hur resultatet blir. I det här fallet blev den rätt så ... Frusen. Men när den tinat lite smakade den bättre. Trevligt hade vi det i alla fall och jag är glad att så många kunde och ville komma. Vi hade fullt hus och jag fick köpa några extrapallar att sitta på för att alla skulle rymmas :-)
 
Idag har jag och maken åkt runt och kikat på stekpannor och robotdammsugare. Blev födelsedagsmiddag på Korvgubben, hehe. Inget extravagant men det duger gott för mig, bara jag får min smältost är jag nöjd!
 
Nu är jag ledig i tre dagar till efter denna och jag ska försöka att fylla de dagarna med något vettigt. Lite träning förstås och sen får jag väl se helt enkelt. Det ska bli skönt med lite långledigt i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0