Längtar till semestern

Ungefär en gång i månaden kikar jag in här och skriver ett inlägg. Inte mycket att hurra för, men ändå ett litet försök att hålla bloggen vid liv. 
 
Nu är det mindre än en månad kvar tills vi åker till Dubai och jag ser VERKLIGEN fram emot det! Över två år har hunnit gå sedan vi var utomlands sist, då var det vår bröllopsresa till Japan oktober 2015. Japan blir nog svårt att slå, älskar verkligen det landet, men den betydligt kortare flygtiden till Dubai gjorde ändå valet enkelt. Vet inte om jag någonsin kommer vilja flyga så långt igen, sov ingenting på flygresan varken dit eller hem och fick världens huvudvärk. Tveksamt om det är värt det när det finns intressanta resmål att upptäcka som ligger betydligt närmare. Jag tror Dubai kommer bli intressant, mycket lyx och kanske ytlighet. Men det ska bli trevligt med värme, shopping och boende på femstjärnigt hotell. Det är ändå något jag vill uppleva även om jag inte tror det kommer bli mitt favoritställe of all times. 
 
Innan dess väntar dock några veckors jobb och jag misstänker att nästa gången vi hörs här blir det med bilder från resan.

Kommentarer
Postat av: Dad

Nu var det länge sedan det kom nåt nytt....

2018-09-12 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0