Here I am

Önskar att jag hade haft nåt jättekul att skriva om. Nåt som får folk att utbrista "Wow! Så roligt! Grattis!". Men nej, inget så roligt. Det var i och för sig jättekul att här för nån vecka sen åka på en tredagarsbildning på Sunderby Folkhögskola om löner och förhandling. Även att fredagen samma vecka gå på vintergala i Luleå och se bland annat Mariette, Brynolf och Ljung, Jerry Williams, Alcazar m.fl var jättefestligt. Och att gå på teater nån vecka innan det och se "Soldat Fabian Bohm". När jag radar upp det såhär låter det ju faktiskt som att jag har jättemycket kul att berätta! Jag har nog bara hakat upp mig på att jag står still i utvecklingen på jobbplanet och inte heller har bokat nån rolig resa att se fram emot. Men jag har en fullbokad och rolig period som nu ligger bakom mig, faktiskt! Känns bara extra tomt nu när den är över. 
 
 
På fredag ska vi dock till Havsbadet på middag och show. Träffade några av deras "representanter" när vi var på höstmässa här i stan tillsammans med min mor (också en rolig grej som varit) för några veckor sedan och då nämnde vi att vi varit missnöjda sista gångerna vi varit där, så några dagar senare ringde en upp och ville bjuda dit oss för att visa att de blivit bättre. Ehh, okejdå, vi kan väl offra oss, typ. Nä, det ska faktiskt bli intressant att se om det ändrats sen sist vi var där!
 
Julen kommer sen men där har vi inte bestämt så mycket än. Jobbar typ hela julhelgen och det känns faktiskt inte så farligt ändå. Ska väl klämma in att träffa folk också, men har inte riktigt orkat ta tag i det på allvar än. Det är så mycket som ska pusslas ihop för att det ska passa alla. Men det blir väl bra i slutändan. 
 
Det var nog allt för den här gången. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0