Påsklunch

Igår var vi till Skellefteå för påsklunch hos mor och bonusfar. Det bjöds på lamm, vilket mitt luktsinne snappade upp så fort vi kom innanför dörren, mums! Även härlig lax och annat gott fick vi. Rullade nästan hem efter den måltiden och trevligt hade vi, bonussyskonen var också där och de har jag inte sett på ett tag. Kul!
 
 
Idag är jag ledig och har sett på Masterchef under morgonen. Ska snart åka förbi makens jobb och lämna en matlåda till honom och sedan beger jag mig mot gymmet. Efter det får jag väl helt enkelt se vad energin räcker till, har lite olika förslag att välja mellan. Oavsett så blir det nog en helt okej dag ändå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, det här får vi fixa fler gånger!:)
Krrraaaaam!

2016-03-29 @ 12:28:50
Postat av: Bea

Absolut! :) Kram!

2016-03-29 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0