En lista- Vad?

Vad stressar dig?
→ I de flesta fall har jag lärt mig att inte låta mig stressas då det påverkar mig väldigt negativt. Men ljudet av en katt som leker med en sladd gör mig stressad.  
 
Vad ska du göra ikväll?
→ Se på tv och dricka en kopp te.
 
Vad är lätt?
→ Att lyssna på musik är lätt och underbart!
 
Vad blir det för middag idag?
→ Det blev chili sin carne med ris och en massa oatly imat fraiche.  
 
Vad vill du göra mer?
→ Resa och se musikaler.
 
Vad går du igång på?
→ Utmaningar.
 
Vad gråter du av?
→ Frierier som slutar lyckligt, sorgliga filmer och sånt.  
 
Vad gjorde dig arg senast?
→ Minns knappt, jag får migrän av att brusa upp över saker, haha. Dessutom är arg ett starkt ord. Men sist jag blev riktigt arg var nog när det kom in en pundare på jobbet och betedde sig illa. Det var dock rätt länge sen. 
 
Vad är fånigt?
→ Att ha för höga tankar om sig själv. Inte så att man ska trycka ner sig själv. Men när man tror att ens egna åsikter är de enda rätta och inte är mottaglig för vad andra har att berätta. Att se dödligt seriöst på livet och analysera sönder allt är också rätt fånigt. 
 
Vad är gott?
→ Mat är gott. Sushi är lite extra gott. Choklad är gott. Nästan allt är gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0