I'm so tired my tired is tired

Tror inte jag haft två dagars sammanhängande ledighet sedan helgen 16-17:de januari. Blir sjätte arbetsdagen på raken nu i alla fall och det känns. Men sedan går jag på en välbehövlig helgledighet. På söndag är det ju alla hjärtans dag också, men vi har inget speciellt planerat. Det gör egentligen inte så mycket, det viktigaste är ju att vi får vara tillsammans. Sen hittar vi säkert på något i alla fall. Typ middag eller så. 
 
Förra veckan var rätt trevlig förresten. Mellan fem dagars jobb hann jag även med att träffa min mor, vi lunchade bland annat på Golden dragon och jag klippte mig. Sedan på fredagen var det after work på Remidjen med arbetskompisarna, vilket också var trevligt. Sen under helgen åt jag på Sjöbodan med min älskade make så det blev mycket god mat under förra veckan, hehe. Men så mycket som jag jobbat tycker jag minsann man får unna sig :-) 
 
Det var nog allt för denna gången. Kanske har jag mer att skriva om efter helgen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är alltid lika härligt att få träffa dig och alltid lika svårt i hjärtat att åka hem.
:*

2016-02-12 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0