Besegrad

Hemma sjuk. Hade glömt bort hur det känns, jag minns inte ens sist jag var sjuk på riktigt. Det började igår med ett dunkande huvud och konstiga smärtade blixtar som skickades ut i olika delar av kroppen, samt värk i ryggen. I natt vaknade jag flera gånger och kände mig alldeles yr och hade en jättekonstig dröm. En dröm i stil med vad jag brukar referera till som en typisk feberdröm. Ironiskt nog nämnde jag här om dagen att det är lite lustigt att jag pratar om feberdrömmar fast jag aldrig har feber. Har ingen termometer, men jag misstänker ändå starkt att jag hade det i natt åtminstone. Men jag tog en treo och somnade om.
 
Ovan som jag är att vara sjuk tänkte jag ändå, naivt nog, att jag nog skulle kunna jobba idag. Men efter en incident vid tandborstningen erkände jag mig besegrad och ringde in en sjukanmälan. Nu har hela min kropp börjat klia konstigt. Jag vete sjutton vad det egentligen är för fel då jag inte känner mig förkyld i halsen och näsan. Får bara vänta och se hur detta utvecklas helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0