100-års kalas i Ersnäs

 
De guldiga paketen var från oss. De flesta gav presentkort till de två 50-åringarna så det var väl tur att vi bidrog till deras prylsamling istället, hehe.
 
Här intas huvudrätten. Thaibuffé. Maten i sig var inte särskilt stark, men för de som ville fanns en låda med något slags chilipulver. Min bordsgranne intygade att det var jättegott, så jag gick och hämtade "lite" som jag strödde över maten. Det var asstarkt ...! Min brorsa trodde mig inte riktigt, så han gick och hämtade eget, bara det att han tog ÄNNU mer än mig och höll på att brinna upp. Oups ...
 
Fem sorters tårtor bjöds det på. Och kladdkaka med glass till mig.
 
Thai-buffén som serverades glömde jag visst dokumentera, antar att jag var hungrig. Men till den serverades självklart thailändskt öl som lyckades fastna på bild.
 
Här bevittnas presentöppning.
 
Ser ut som att de fick något trevligt i alla fall.
 
Bra musik fick vi lyssna till också!
 
Och pappa tog tillfället i akt och körde några låtar tillsammans med dom.
 
Och med den bilden avslutar jag detta inlägg. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt,Beatrice.

2016-02-28 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0