Snodde en frågalista

1. Drömresemål?
 
Just nu vill jag åka till London, Kroatien, Prag, Las Vegas och Los Angeles mest.
 
2. Favoritmaträtt?
 
Sushi ligger nära till hands.
 
3. Nämn tre bra egenskaper med dig själv?
 
Förbaskat envis, målinriktad och är bra på att se saker positivt.
 
4. Godis eller chips?
 
Choklad eller chips med lite sting, beror på vad jag är sugen på.
 
5. Sommar eller vinter?
 
Sommar utan tvekan.
 
6. Första konserten du var på?
 
Kanske var när jag var liten och såg ZZ-top och GES i Sundsvall. Pappa har fortfarande inte kommit över att jag tyckte att GES var bättre tror jag. Hehe.
 
7. Om du bara fick välja att äta en maträtt för resten av ditt liv, vad skulle det vara?
 
Det måste väl bli sushi. Tur det går att variera rätt mycket.
 
8. Vad är det galnaste du gjort?
 
Jag är nog inte jättegalen av mig, men en gång försökte jag välta en husvagn efter att ha intagit några drinkar. Inte mitt smartaste ögonblick. 
 
9. Favoritlåt?
 
Just nu har jag snöat in mig på Chesslåtar på svenska, "jag vet vad han vill" som Helen Sjöholm och Josefin Nilsson sjunger tillsammans är en av favoriterna. Sen är "Time to say goodbye" med Sarah Brightman och Andrea Bocelli en låt som jag älskar också.
 
10. Om du var med i en skräckfilm, vilken roll hade du varit?
 
Eftersom att jag är vansinnigt lättskrämd när det kommer till överraskningsmoment hade jag väl legat och hyperventilerat i nån skrubb.
 
11. Nämn 5 saker som du gillar?
 
Styrketräning, musikalmusik, resor, havet och mat.
 
12. Vilken är din favoritglass?
 
Vanlig vaniljglass med varm kolasås är ju rätt trevligt ändå.
 
13. Vad skulle du göra om du vann en miljon, även om du lever i ditt drömliv?
 
Skulle se till att boka någon ordentlig resa, fira med god mat, köpa nåt fint till mina föräldrar och betala av på lånen.
 
14. Vilken är utan tvekan din bästa TV-serie?
 
Quantico av de som känns aktuella. Men House och Greys Anatomy genom tiderna.
 
15. Vad är du nöjdast med med dig själv och varför?
 
Ju mer jag tränar desto mer tycker jag om min rumpa, haha. Om man nu skulle vara ytlig. Personlighetsmässigt så är det nog att jag inte ger upp så lätt. 

Kommentarer
Postat av: mamma

:)
:*
Kraaaaam!

2016-04-16 @ 08:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0