Kroppen och träningen

Min kropp känns som en oerhört schizofren historia. I ena stunden känner jag mig jättetjock och tänker att jag måste lägga om kosten och äta mindre. Sen i nästa stund kan jag se mig i spegeln och tycka jag är för smal och snarare borde äta mer. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Bygga muskler vill jag ju göra i alla fall, så jag antar att jag inte borde äta för lite. Men vad är vettigt? Jättesvår balansgång verkligen. 
 
Är väldigt motiverad till att träna i alla fall. Med nya skor, nya tights och nya träningssockor känns det faktiskt lite extra kul. Nu är det bara linnen och toppar som saknas för att jag ska känna mig extra snygg på gymmet. Har konstaterat att till jul ska jag bara önska mig träningskläder och proteinbars och sånt i julklapp, haha. Är ju bara typ mer än ett halvår kvar. 
 
Nä, nu ska jag slänga i mig några ägg och en temp amino pro dryck. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0