Året som står på paus

Det känns lite som att det här året aldrig riktigt kommer igång. Vid den här tidpunkten förra året planerades det för fullt för både bröllop och Tokyoresa. Jag hade hunnit med att bli "arbetslös" och under en period hade jag tre olika jobb.
 
Det här året ... Jag vet fortfarande inte ens när jag får semester i sommar eller om jag ens ska ha någon. Beror ju på om jag får samtidigt som maken, annars kan jag lika gärna jobba. Det känns frustrerande att sitta med pengarna och kunna boka en resa, men istället se dem försvinna en efter en för att man inte vet när man kan åka. Slutar väl med att vi blir hemma och fixar på huset. Det är väl nyttigt förstås, men inte så mycket att se fram emot kanske. 
 
Nåja, något att se fram emot är en hotellweekend i Luleå i maj. Samt middag i Luleå på lördag för att fira våran sexårsdag. Det ska bli mysigt. Om än det bara ligger nån timme bort får man ju i alla fall känslan av att komma iväg och göra något utöver det vanliga. 
 
Mycket annat händer inte för tillfället. Hoppas på att snart kunna återkomma med roligare nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0