Två dagar kvar

Sitter i skrivande stund med en blondering i håret. Planen är efter det att lägga i en lila färg inför Japanresan. Nu är det bara två dagar kvar till avresa ju! Tror fortfarande inte riktigt jag har förstått att vi faktiskt ska åka och därför har jag ingen resfeber. Gissar att det kommer på flygplatsen, det är där det brukar bli verkligt för mig.

Däremot är det mycket övervägande fram och tillbaka hur jag ska lägga upp tiden fram till avresan för att må så bra som möjligt under resan. Jobbade igår och jobbar imorgon. Träna eller inte träna i veckan? Hatar att jag som 24-åring ens ska behöva göra sådana överväganden. Jäkla kropp! Men det lutar ändå mot att försöka ta det så lugnt som möjligt nu för att hinna gå ner i varv innan vi åker. Vågar inte chansa på annat.

Men nu ska jag ta en titt på hur blont mitt hår blivit. Kanske skriver under resan om det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0