Shopping

Idag knallade vi iväg till Harajuku, som visade sig innehålla mycket bra shopping. Flera påsar fick jag med mig därifrån. Köpte bland annat skor från Asics, en t-shirt från American Eagle, nån tröja och nån kofta. Med tanke på att jag knappt hittat något alls på ställena vi varit tidigare så är jag mycket nöjd. Detta område var även mycket lugnare än till exempel Shibuya, vilket passade mig bättre. Nu har vi åkt tillbaka till hotellet för att vila lite, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, lugnt är inte lika förvirrande! :)
Kraaam!

2015-10-13 @ 16:23:26
Postat av: Beatrice Jonsson

Väldigt sant! Lättare att köpa något när man får gå i lugn och ro :)

2015-10-14 @ 01:33:14
URL: http://classiclady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0