Massage

Den här dagen har varit lugn. Började med att åka till Harajuku där BÅDE jag och maken åt hamburgare. Sedan gick vi runt i affärer ett bra tag utan att hitta något på flera timmar, drack en caramel frappuccino på Starbucks bara. Däremot kände jag mig trött och smågrinig, benen värkte och det var helt enkelt dags att vila. Så vi åkte helt enkelt tillbaka till hotellet där vi stannade ett bra tag.
 
Efter det bokade vi in oss på massage på Bali An resort. Var lite oroliga över att vi inte skulle få komma in på grund av våra tatueringar, typ alla jag har pratat med har sagt att vi förmodligen kommer bli nekade. Men inte ett ord sa de om tatueringarna, vilken lättnad! Massagen var en timme lång och vansinnigt skön. Innan blev vi bjudna på äppelte och efteråt vatten och torkad frukt. Massörskorna var verkligen jättegulliga och allt. Det kan mycket väl hända att vi går tillbaka dit nån dag.
 
Nu vilar vi igen innan det är dags för middag. De tidigare dagarnas flängande har börjat kännas i kroppen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni såg så vansinnigt oförargliga ut, tatueringarna till trots, att ni blev insläppta. Så bra att ni vilar emellanåt så ni orkar göra allt ni vill hinna med! Vila ett tag-god och glad!
Kraaam! :*

Svar: Ja jag ser ju rätt harmlös ut i alla fall, Gerry vete fan? :P Kram!
Bea

2015-10-15 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0