Lugn kväll

Det blev att ta det lugnt när vi shoppat klart igår. Gick endast ut för att äta och valet föll på ett steakhouse någonstans i Shinjuku. Åt en rätt med en hamburgerbiff, fläskkött och potatisklyftor med nån form av sås. Rätten var rätt smaklös och köttet var inget att hurra för. Lite av en besvikelse, men mätta blev vi i alla fall.
 
Nu på morgonen har jag gått ut på egen hand och handlat lite frukost. Valde något som påminde om en sushibit, en rund "riskaka" med ett lager av lax på toppen. Åt den som en macka och drack en kall burkkaffe till. Trots att det stod espresso tror jag det var mjölk i den? Inte så bra för min mage, men jag hoppas det ska vara lugnt.
 
Idag planerar vi en tur till Roppongi där det ska finnas ett eiffeltorn, har ju aldrig varit i Paris så då passar det bra att se ett här istället. Efter det får vi improvisera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0