Kär!

Jag blev kär idag! Vi åkte in till Shinjuku för att köpa tredagarsbiljetter till tunnelbanan på Bic camera. Dock så bestämde vi oss för att gå en sväng i affären också där jag började titta på kameror. Och då hittade jag den! En Canon kiss x7, lanserades 2013 och var i alla fall då den minsta systemkameran Canon hade. Då jag på senare tid känt att min gamla trotjänare är i största laget för en semesterfotograf har jag sneglat på mindre ett tag. Och när jag kunde få en väldigt bra kamera i mindre format var det svårt att låta bli. Så maken tyckte jag kunde få den i födelsedagspresent! Kände mig verkligen som ett barn på julafton när jag gick från affären med en ny kamera och två objektiv. Nu ska den testas flitigt under semestern. Risken är inte så stor att vi inte ska ha bilder från semestern, jag har två systemkameror nu och så har vi en kompaktkamera och en videokamera, något overkill! Haha.
 
Förutom det har vi idag även åkt till Harajuku och faktiskt fyndat en hel del julklappar! Jag tänker inte säga vad. Nån som önskar sig något särskilt förresten? Tala nu eller tig för evigt, hehe! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Man kan aldrig ha för många minnen!
:*

2015-10-20 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0