Sista biten på plats

Nu är det bara en vecka kvar till bröllopet! Blev påmind igår när min tärna skickade en bild på sin klänning ... Som för övrigt var jättefin! Att ha en tärna är verkligen den sista biten som fallit på plats vilket gjort att jag kan se fram emot bröllopet fullt ut nu. Ja, jag har ju oroat mig en del över att inte ha någon tärna kan jag väl säga. Men nu har jag en som jag visserligen inte känner särskilt väl, men det känns faktiskt rätt ändå. Rent krasst är ju en tärna i princip en blomhållare, så egentligen behöver det väl inte vara en vän man känt superdupermegalänge och har en jättestark anknytning till. Tur är väl det, för några sådana personer finns nog inte i mitt liv.

I förrgår var jag för övrigt med min mor och lämnade in bröllopsklänningen för att bli uppsydd. Vi hade en mysig dag med lunch på Sjöbodan och efterrätt hemma vid köksbordet. En bröllopspresent fick vi också, en jättefin tavla som jag velat ha ett tag. Har verkligen världens bästa mamma <3

Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2015-05-09 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0