Glad och tacksam

Känner en bubblande lycka utan nån solklar anledning. Behövs det egentligen någon annan anledning än att jag är gift? Livsglädjen jag känner just nu tycks vara oändlig. Ser fram emot att åka till Japan i oktober och ser fram emot allt kul som sommaren kan tänkas ha att erbjuda. Sen ser jag fram emot resten av mitt liv helt enkelt!
 
Jag känner en sån enorm tacksamhet över vad jag fått vara med om hittills i livet. Jag har fått uppleva Turkiet tre gånger och blev förlovad den sista. Jag har åkt till Italien och sett Venedig, Florens och Bologna. Varit i New York och vandrat runt på Times Square och se musikal på Broadway. Jag har gift mig med mannen i mitt liv som jag har ett hus tillsammans med. Vad mer kan man någonsin begära? Och detta är bara början ...
 
Gammal bild från Alanya.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Är du lycklig - Är jag lycklig! Blir så glad av att läsa det du skriver. Det värmer i mammahjärtat att du känner så! <3
Kraaaam!

2015-06-04 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0