Dåligt flyt nu

 
För ett tag sedan tog jag ta ett nytt körkortsfoto i en fotoautomat. Skickade in bilden till transportstyrelsen som svarade att bilden var för ljus och inte kunde godkännas. Jaha. Vad gör jag då? Idag gjorde jag ett försök att ta en egen bild men jag tror inte någon av dom bilderna blir godkända heller. Jag måste helt enkelt sola mer. Annars vet jag inte vad jag skulle kunna hitta på. Ett nytt körkortsfoto måste jag i alla fall ha.
 
För övrigt har jag inte heller något flyt just nu. För några dagar sedan när jag satte mig i bilen och stängde dörren, så krackelerade hela bakrutan och trillade ner på hatthyllan. Lite paff jag blev. Någon dag efter det tappade jag sex stycken tvåliters juiceförpackningar på ena benet, så numer är benet fullt av fula blåmärken. Lika bra att solen inte behagar titta fram alltså.
 
För övrigt känner jag mig trött mest hela tiden. Och med tröttheten kommer min dåliga karaktär, så igår köpte jag fyra chokladkakor. Inte mitt smartaste drag. Man kan väl helt enkelt konstatera att jag är inne i en sämre period just nu. Men trots allt känner jag mig inte bitter. För trots motgångar känner jag i grunden en lycka över mitt liv. Det är ganska skönt att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0