Upptagen

Helgen som gått har nästan enbart bestått av jobb. Men det är bra, jag behöver jobba så mycket som möjligt om jag ska klara den här månaden. Ja, månaden började ju inte så bra direkt, alldeles för mycket ofrivillig ledighet blev det. Dock så önskar jag att jag kunde vara på tre ställen samtidigt, typ när båda jobben vill att man ska jobba samtidigt och man dessutom vill hinna med att träna. Men det går ju tyvärr inte.

Idag blir det i alla fall några timmars jobb och dessutom ska ett besök hos en studievägledare hinnas med också. Det ska bli spännande att höra lite mer om hur mina möjligheter att studera ser ut. Jag har tänkt rikta in mig på enskilda kurser på distans i alla fall, tror inte jag vill studera på heltid i flera år. Men det återstår väl att se hur det går att kombinera studier med jobb. Hoppas det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0