En lista bara

1. Vem är din bästa vän? Han den där som jag lever med.
2. Vad har du för skostorlek? Beror på skor, men 38 typ.
3. Brukar du skratta för dig själv? Jo det händer.
4. Vilket är ditt favoritnummer? Jag har nog inget speciellt favoritnummer, men 6 kanske.
5. Vad var det senaste du åt? Plättar med bär.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Mörkblå tror jag.
7. Hur är vädret just nu? Vet inte, jag har inte tittat efter.
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? En från jobbet.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta/samma könet? Muskler, haha.
10. Tv eller dator? Beror väl på vad jag känner för att göra.
11. Favorit TV-program? Följer inte direkt nåt speciellt.
12. Har du några syskon? En lillebror.
13. Längd? 160 cm.
14. Hårfärg? Blond.
15. Ögonfärg? Blå.
16. Använder du kontaktlinser? Nej, väldigt sällan. Typ en gång per år.
17. Favorit högtid? Valborg är ju mysigt och även min och fästmannens årsdag.
18. Favorit månad? April-Maj-Juni-Juli. Haha.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Nån anledning har man väl alltid, men kanske inte alltid en vettig sådan.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Kanske nån jag såg förra helgen, minns ej namnet dock.
21. Favoritdag på året? Den dagen som blir bäst I guess.
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Behöver ju inte det, men det hade jag nog varit.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej det skulle ju göra ont!
24. Kramar eller kyssar? Kramar är ju mysigt men kyssar kan också vara underbart.
25. Choklad eller vanilj? Beror på humör, men vanilj luktar godare.
26. Har du tatueringar? Ja, en.
27. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n, Masterchef tror jag det är.
28. Är du kär i någon kändis? Nä.
29. Vilka böcker läser du just nu? Ska snart påbörja en av Sophie Kinsella.
30. Piercingar? Inga alls.
31. Vad gör du just nu? Fyller i den här listan antagligen.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smörpopcorn är ju gott.
33. Hundar eller katter? Både och, jag älskar djur!
34. Favoritblomma? Rosor, lätt!
35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Inte vad jag kan minnas i alla fall.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja, min fästman såklart.
37. Har du älskat någon nångång? Absolut!
38. Vem vill du träffa just nu? En japan, i Tokyo. Haha.
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Kan jag inte påstå, har då inte kontakt med nån.
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Inte en riktig pistol, det tror jag inte.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Det är ju såååå tråkigt. Men små flygplan kan vara kul.
42. Höger eller vänster-hänt? Skriver med höger hand men sen varierar det väl.
43. Hur många kuddar sover du med? Bara en.
44. Saknar du någon? Gör man väl alltid mer eller mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0