Bra helg

Helgen har varit bra såhär långt. På fredagen åkte jag och min fästman till Luleå och kikade på bröllopsskor och lite sånt. Hittade ett par skor som faktiskt gick att gå i, så jag är nöjd! Efter att ha intagit middag på Kebabhouse åkte vi hem och hade spelkväll med två till. Lördag, som ju var alla hjärtans dag, firades med lunch på Sjöbodan och bio, vi såg "Fifty shades of Grey" och det var inte ens mitt förslag ;-) Därefter åkte vi till en vän och hade filmkväll. Riktigt bra helg alltså!

Idag jobbar jag, men vad gör väl det? Med tanke på hur mycket jag ändå hunnit träffa min älskling i helgen och över huvud taget den här veckan så känns det okej att åka och tjäna lite pengar idag. Är faktiskt taggad på att jobba jättemycket, det gäller bara att få några pass också. Men det finns ju så mycket som jag skulle vilja göra ... Nu ligger väl dock fokus mest på att kunna betala räkningarna i slutet av månaden. Bläh!

Det var nog allt för tillfället, återkommer väl om en vecka eller så. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0