Uppesittarkväll

Uppesittarkväll med bingolotto tillsammans med typ resten av Sveriges befolkning. Har druckit två koppar av "deathwish coffee", det skulle tydligen ha dubbelt så hög koffeinhalt som vanligt kaffe och hålla en vaken i flera dygn. Lite överdriven beskrivning misstänker jag, jag är fortfarande lika trött som innan. Men det var värt ett försök antar jag. Hittills har vi inte vunnit något på lotterna i alla fall, men vi har hopp om sista omgången. 
 
Katterna har blivit rätt bra vänner nu förresten. Igår låg de till och med i samma "korg" i klösträdet. Åh! Känner mig varm i hjärtat över att de kommer så bra överens. Det har verkligen gått över all förväntan med dom.
 
På jobbet har det varit fullt upp i veckan med all julhandel. Men nu är jag ledig i två dagar och kan pusta ut lite. Imorgon ska vi ha julafton här hemma, känner inte alls av den där berömda julstressen. Har fixat köttbullar idag, vilket tog en stund men det var nästan lite avstressande att stå där och fixa med dom.  Lite pyssel är kvar till imorgon men det känns inte så farligt. Känner att det blir som det blir. Jag är inte den som försöker imponera genom att göra tio sorters godis och sju sorters kakor. Ingen orkar ju ändå äta något efter maten ändå, hehe. Men något gott blir det allt, jag har en plan.
 
Men nu ska jag fortsätta se på bingolotto. God jul till mina få läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0