Första natten avklarad

Vaknade i morse med en kattunge i sängen. Fick veta av maken att Lilla Blå legat vid mig flera gånger under natten men att jag varit nära att lägga mig på honom. Haha, åh, så typiskt mig att inte ligga still! Nu under morgonen har han varit väldigt aktiv och busig. Han fräser lite åt Yoda, så de har väl inte riktigt blivit vänner än. Yoda pratar som vanligt en massa och låter mest ynklig. Men det känns som att det kommer lösa sig med tiden. Allt är ju bara så nytt just nu.
 
För övrigt är jag ledig hela helgen, så vi ska passa på att göra bort julhandlingen och förbereda lite inför julafton. Känns som att det kommer bli en riktigt mysig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0