December

Nu när vi går in i december passar det väl bra att uppdatera lite här. Har väl säkert inte hänt jättemycket sedan sist, men förra helgen var vi på personalfest på havsbadet med mitt jobb. Såg en show med Robert Wells och åt buffé. Synd bara att jag jobbade från morgonen dagen efter, var väl minst sagt trött när väckarklockan ringde. Men det fick det vara värt!
 
För övrigt känner jag att jag nått något slags antiklimax. I år har jag gift mig och varit på bröllopsresa till Japan som jag velat åka till i flera år. Och nu står jag här och känner mig smått tom och tänker "jaha, och hur ska jag toppa det här?" Kan väl erkänna att det varit lite tufft att tackla den känslan, men det är bara att försöka ta nya tag och fundera över vilka andra drömmar och mål man har.
 
Har fått en allt större längtan efter att göra något tillsammans med mina föräldrar. Men tja, ni vet ju hur det är när man flyttar hemifrån, föräldrarna växer upp och skaffar egna liv. Båda har gått och blivit egenföretagare på varsitt håll och jag är stolt över dom! Det är så kul att de vågar göra sådana saker, själv känner jag att det är ganska bekvämt att vara anställd ändå. Gott om tid har man då ... Till träning och hushållssysslor typ. Sen då? Jag borde verkligen skaffa några hobbys.
 
Men det var en liten lägesrapport i alla fall. Skriver igen när andan faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0