Min spända kropp

Här sitter jag och känner mig lite smått bitter. Jag jobbar arbetsdag 12/12 vilket innebär att jag måste tänka mer på vad jag orkar. Och sedan söndag har jag fått konstatera att det inte är vettigt att träna just nu. Och jag hatar att behöva göra den avvägningen. Jag vill ju träna också för hur ska jag annars kunna bygga muskler? Men samtidigt vill jag inte vakna upp imorgon med spänningshuvudvärk. Därför blir det tyvärr ett enkelt val.

Nåja, solen skiner i alla fall. Jag får väl passa på att njuta av den innan jag börjar jobba. Det är ju en liten tröst!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, man måste hitta de små guldkornen i vardagen och musklerna förtvinar nog inte totalt på en vecka eller två så vila med gott samvete älskade gumma!
Kram! <3

2015-08-18 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0