If I had a little money ...

Det finns inte jättemycket spännande att berätta är jag rädd. Har fyndat fyra stickade tröjor för 50 spänn styck. Enligt min fästman är tröjorna "nästan lika fina som mig" Jag hoppas det är ett bra betyg, haha. För övrigt var vi till Luleå igår en sväng när båda jobbat klart för dagen. Åt på Donken och för första gången på länge njöt jag faktiskt av en sån måltid. De har jättegott glutenfritt hamburgerbröd som till och med ser ut som vanligt bröd. Lycka! Provkörde även en bil, vilket var anledningen till att vi åkte till Luleå. En Lexus, RX 400h om jag inte minns fel (hur i helvete kommer jag ihåg det?!) Trevlig bil men lite dyr tyvärr ...

För övrigt har jag jobbat dag sju av sju nu. Håller verkligen ingen koll på hur många dagar det blir nuförtiden, råkar bara kolla på schemat ibland och blir överraskad. Kanske är jag ledig i tre dagar nu. Kanske blir det nån dag med jobb istället. Får se helt enkelt om telefonen ringer eller är tyst. Just nu känns det som att jag är nöjd med vilket som. Är lite trött och har fortfarande nåt virus i kroppen som ligger och lurar. Men bara sådär lite så att det drar ner energin utan att vara en ursäkt för att vila. Störande faktiskt. Men hoppas nästan jag får jobba imorgon ändå så kan jag vila två dagar sen med gott samvete.

Ja, ofrånkomligt är ju att ju mer man jobbar desto mer kan man unna sig när man väl är ledig. Och det är grymt trevligt att unna sig typ en god middag eller nåt sånt. Sushi ... Mmmm! Nä, nu ska jag sluta drömma mig bort. Det lär jag inte äta varken idag eller imorgon. Suck.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, så skönt! Du har äntligen börjat slappna av! :)
Krrraaaaam!

2014-09-20 @ 07:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0