Jag överlevde!

Idag kommer min älskling hem efter tre dagar på kurs! Jag är jätteförvånad över hur bra jag har klarat livet som gräsänka. Båda dagarna har jag somnat just efter det sista avsnittet av "The Big Bang Theory" och vaknat sent på morgonen. Och det bästa av allt ... Det står inte matrester överallt, faktum är att huset fortfarande ser riktigt civiliserat ut! Tidigare gånger har jag liksom känt att det inte spelat så stor roll eftersom att det bara är jag hemma och jag inte bryr mig så hårt om sånt. Men inte denna gång, den här gången har jag hållt efter ändå. 
 
Den här dagen har än så länge bestått av frukost, avokado med räkor och majonäs ... Har ni nån aning om hur länge man står sig på det?! Typ hur länge som helst! Och efter frukosten har jag hunnit med att träna också. I eftermiddag ska jag jobba fyra timmar, men ännu är det ett tag kvar och den tiden ska jag nog faktiskt bara vila. Jag känner mig dock stark idag faktiskt. Min kropp känns stark och jag fryser inte för en gångs skull. Jätteskönt är det, det är ju inte så jämt direkt. 
 
Det var allt jag hade att berätta för denna gången. På återseende, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0