Vaken

Vaknade klockan sex idag och kände mig förvånansvärt pigg. En och en halv timme senare sitter jag nu i soffan och känner mig inte lika pigg längre. Men jag ska ändå ta tillvara på den här dagen. Om en stund ska jag bege mig mot gymmet och därefter väntar lite spackling här hemma. Det finns mycket som är oklart än så jag ska bidra med det lilla jag kan i alla fall.

Igår firade förresten jag och G två år som förlovade! Eller firade och firade, jag jobbade hela dagen och när jag kom hem åt vi potatis med falukorv, bacon och ägg. Men jag fick rosor också! <3 Ändå sjukt att tiden gått så fort, det var ju nyss vi var i Turkiet och köpte ringarna?!

Jag ska erkänna att träningsmotivationen sviktar lite för övrigt. Redan. Sedan jag börjat träna har jag blivit så trött. Jag vet att det beror på att jag får i mig mindre näring än jag gör av med. Men det är jättesvårt att äta tillräckligt mycket! Nåja, jag ska kämpa vidare. Nog ska jag få en massa snygga muskler en dag. En dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0