Här är jag!

Har inte skrivit här på några dagar, men faktum är att jag mest har jobbat ändå och det är ju inte så kul att skriva om. Har varit sjukt trött de senaste dagarna, tror mest det beror på att jag börjat träna igen. Min kropp är ju lite dålig på att ta upp näring så jag tror att den kanske inte får i sig tillräckligt nu när jag ökat trycket på den. Men jag hoppas det ska bli bättre någon gång. Jag är inte alls nöjd med hur jag ser ut nu. Trots att jag äter hyfsat mycket syns det inte. Antar att jag förbränner lika mycket. Men jag hatar att vara smal, jag vill vara vältränad! Ha ett sexpack på magen och se hälsosam ut. Strong is the new skinny. Kanske lyckas jag få till det någon gång. Jag kämpar verkligen hårt för det. Kämpar för att orka med allt också ... Att vara en bra medarbetare på jobbet, att göra bra ifrån mig på gymmet och att vara en bra "hemmafru" när jag väl är hemma. Och jag orkar. Men trött är jag rätt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0