Kraschlandning för drömmaren

Och DÄR kom verkligheten ikapp! Krasch, kaboooooooom! A just det, budgeten var ju inte obegränsad och allt går ju inte bara för att man vill. Utlandssemester i sommar, bröllop i maj nästa år och Japan i juli nästa år ... Det är ju bara att glömma att allt det där går att ordna på den tiden. Det drar så fort iväg med kostnader så man anar inte förrän man verkligen sätter sig ner och räknar på varenda liten grej. Är verkligen för optimistisk ibland ... :-(
 
Men jag vill prioritera bröllopet. Visserligen har jag velat åka till Japan i evigheter men det får väl vänta. Vill ha bröllopet så snart som möjligt så att alla jag tycker om kan vara med. Man vet aldrig hur det ser ut om några år med den saken.
 
Jag försöker alltid hitta lösningar för att lyckas med det jag vill. Men i det här fallet for glöden ur mig. Det är helt enkelt för övermäktigt med allt. En enskild sak är verkligen nog men tre är minst en för mycket. Jag kan helt enkelt inte se hur jag skulle kunna lyckas i dagens läge. The superwoman is dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0