Det händer grejer

Igår var sista jobbdagen innan våran lilla minisemester. Nu är jag ledig i sex dagar. Fast egentligen börjar semestern först imorgon så jag kan jobba idag. Men jag har inget pass tilldelat i alla fall.

Har dock lite andra saker planerade idag. Ska prata med en snubbe om ett eventuellt jobb. Sedan måste jag städa upp här hemma, packa för fem dagar i Stockholm och det är en bonus om jag hinner spackla och måla lite innan. Jag ska träna också, annars blir det bara en dag den här veckan. Två är inte mycket heller, men bättre i alla fall.

Jag trivs med mitt liv nu. Det händer saker och då mår jag som bäst. Att bara stå stilla och trampa på samma ställe kan lätt ge upphov till panik. Men nu har jag mycket att se fram emot även om jag inte vet till hundra procent hur allt blir. Hur det än blir tror jag dock det kommer bli jättebra.

Det är precis såhär det ska vara. Mycket. Aldrig vila, aldrig tänka. Då är jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0