Vem slog mig med en hammare?!

Den här dagen har verkligen inte börjat bra. Det känns som att någon slagit mig hårt med en hammare i bakhuvudet. Kan inte påstå att jag känner mig så fräsch med andra ord. För en gångs skull är jag glad att jag jobbar natt, då hinner jag kanske bli bättre innan jag börjar i alla fall.

Gårdagen avslutades i alla fall bra. När jag kom hem fanns det sushi i kylen! Självklart blev jag jätteglad, om än inte jättemätt. Som tur vad hade jag misosoppa hemma att komplettera med. Bättre måltid går nog inte att hitta.

Men ärligt talat är huvudet rätt blankt, jag vet inte alls vad jag ska skriva. Så jag skriver helt enkelt inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0