Vad hände?

Idag är det kallt ute. På tv:n visas "Livräddarna på Bondi Beach" och gissa om jag önskar att jag var där istället?! Skulle vara så härligt att bara ligga där på stranden och må bra och inte ha några som helst måsten annat än att smörja in sig med solkräm. Mmm ...
 
På tal om något helt annat. Igår insåg jag att jag slutat vara självkritisk. Jag tänker inte längre på hur jag skulle kunna utvecklas. Jag vet inte om det innebär att jag är nöjd med mig själv och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men på ett sätt är det lite skrämmande. Jag menar, jag är bara 22 år och kan omöjligen vara fullärd. Kanske betyder detta att jag borde göra något nytt. Visst skulle det vara kul, men jag saknar den där stora motivationen som behövs för att göra slag i saken.
 
Vad ska det bli av mig? Jag är rädd att jag kommer gå hela mitt liv utan att lista ut det. Nåja, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0