Tvättstugan tar form ...

Hela helgen har vi haft fullt upp med att fixa i vad som ska bli tvättstugan. En del snickrande och lite mer rivning har det blivit. Nu börjar det se ut som ett helt annat rum! Tror faktiskt det kommer bli riktigt bra. Igår åkte vi även till Burträsk och köpte ett begagnat ek-kök som vi ska ha där inne. Det är trots allt bara i tvättstugan så det behöver inte vara det nyaste eller dyraste, 2500 kr betalade vi för hela köket. Om vi bara köpt tre nya garderober dit hade de gått på 10 000 ungefär, vilket är helt sjukt. Man får dra in på kostnaderna där man kan.
 
Idag är jag ledig såvitt jag vet. Antar att jag ska röja upp lite här hemma. Helst av allt hade jag velat färdigställa tvättstugan och överraska min käraste, men någonting säger mig att han skulle skrika av fasa när han såg vad jag gjort. Hahahaha ... Ska även försöka sälja bort lite saker som bara står och tar plats. Det skulle faktiskt vara skönt.
 
Vad tycks om tapeten i tvättstugan, fd. garaget förresten? Tror inte vi behåller den ...

Kommentarer
Postat av: mamma

Den är ju riktigt inne vet ja! Behåll den...INTE!
:D
Krrram!

Svar: Precis, inte ;) Kram!
CL

2014-03-03 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0