Så sitter jag här igen ...

Så, nu har jag röjt lite till och tagit bort lite av kläderna från den stora högen och dammsugit. Dagens duktighetskvot är uppfylld. Jag sätter upp små mål för vad jag ska göra här hemma. Om jag bestämde mig för att göra för mycket skulle det nog sluta med att ingenting blev gjort. Men dammsugning tycker jag är viktigt, det ska inte ligga en massa skräp och katthår på golvet som klibbar fast i fötterna om man går barfota.

Klockan är inte ens tolv än för övrigt. Det innebär att det är fyra timmar kvar tills min älskling kommer hem. Om jag haft något roligt planerat hade det väl varit okej. Men nu har jag inte det. Man kan inte ha roligt jämt och spendera mer pengar ska jag då rakt inte göra. Det blev utemat FYRA gånger i helgen. Först sushi från Sushi och Te, sedan en blandtallrik med kebab och kyckling från Valentine, sedan korv på Ica Maxi och till sist hamburgare från Korvgubben. Det känns hyfsat onödigt att ha lagt så mycket pengar på skräpmat ... Fast sushin kändes inte onödig, sushi är bra mat!

Nåja. Frågan återstår ... Vad ska jag göra i fyra timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0