P.S I love you

Gjorde misstaget att se P.S I love you nu på morgonen. Det är en väldigt sorglig film! Dessutom blev jag sugen på att åka till Irland. Så nu ligger jag och lyssnar på irländsk musik och känner mig ledsen. Jäkla film ...
 
Nåja, om två timmar börjar jag jobba så då får jag ju annat att tänka på i alla fall. Vaknade jättetidigt idag, men det beror nog på att jag somnade kring nio igår. Förstår inte varför jag är så trött på kvällarna nuförtiden.
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Känner mig väldigt oinspirerad. Ska nog lyssna på musik istället.
 
P.S: Gerry, I love you!

Kommentarer
Postat av: Jag...

PS. I love u 2! :-*
G.

Svar: <3
Bea

2014-03-19 @ 09:51:58
Postat av: Katta

Fin lblogg

2014-03-19 @ 18:28:02
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Åh den är så bra den filmen. Blir också alltid sugen på att åka till Irland när jag ser den.

2014-03-20 @ 11:32:04
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0