Motigt ...

Idag är en sådan dag då jag bara skulle vilja klä mig fint, gå ut och äta med min älskling och avsluta kvällen med en cider i våran icke existerande bubbelpool. Men tyvärr går ju inte det. Jobb hela dagen står på schemat och hur oglamouröst det än är så betalar det i alla fall räkningarna.

Men jag känner verkligen hur mycket jag skulle vilja njuta av vardagen nu. Har väl lite smått börjat vakna upp ur min bubbla som bara involverat framtiden. Insett att det går att leva här också, trots att Piteå inte är världens roligaste plats. Men så länge man har varandra faller resten på plats ... <3

 

En vacker bukett jag fick för några år sedan. När man aldrig blickar tillbaka är det lätt att glömma fina ögonblick som detta. Men jag antar att det är därför man har bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0