Lite funderingar, lite gjort

Förmiddagen har jag ägnat åt att spackla en stund. Gav mig efter ett par timmar då jag helt enkelt kände att jag behövde vila. Tror jag håller på att bli förkyld (men det har jag trott länge) Nåja, det har gått lite framåt i alla fall. Efter det har jag suttit ute i solen och fikat och läst. Våren är nog min favoritårstid ändå. Jag har även hunnit med att fundera över livet.

 

Kom fram till några saker jag skulle vilja prova på:

* Hobbyrenovering av möbler.

* Bo utomlands, kanske för att studera.

* Kattuppfödning.

* Starta eget inom något jag verkligen tror på (vet ej vad)

* Skriva en bok.

 

Det känns som att listan blev väldigt kort. Säkert skulle den kunnat vara längre. För tillfället kommer jag dock inte på något. Och faktum är att om jag kunde prova på en av de där punkterna så skulle det kännas alldeles tillräckligt för ett tag framöver. Men någonting säger mig att det kommer dröja, om det någonsin ens blir verklighet. Det är inte så bara ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0