Helledig, nästan-ledig och inte ledig

Fortsätter vakna tidigt och hålla min fantastiska dygnsrytm. Med tanke på att jag jobbar natt i helgen känns det kanske lite oroväckande. Fast jag brukar ändå aldrig kunna förbereda mig inför natthelgerna så jag kan lika gärna njuta av mina tidiga mornar ett tag till.

Idag har jag absolut ingenting planerat. Jag vet, det är dötråkigt. Räcker det inte med att jag var (nästan) ledig igår?! När jag säger nästan menar jag att det blev tre timmars jobb över middagen. Men för mig räcker det med att vara nästan-ledig på vardagarna. Visst, undantag finns väl då det är skönt att vara helledig. Men det är sällan och idag är inte en sådan dag.

Lämpligt nog blev jag inringd för jobb nu, så jag jublar lite inombords. Imorgon ska jag dock tvinga mig själv till en helledig dag. Mest för att ladda upp inför natthelgen. Ytterst motvilligt. Men säkert välbehövt.
 
En gammal bild från New York bara för att jag tycker inlägg med bilder blir roligare! Jag ser skabbig men lycklig ut.

Kommentarer
Postat av: mamma

Min vackra, vackra dotter! <3

2014-03-04 @ 09:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0