Förändringen

 
Nu har jag klippt mig. Som ni ser på bilderna blev det ganska kort, och jag älskar det verkligen! Trodde det skulle vara ovant i början, men det känns bara rätt. Kan inte fatta att jag envisats med att ha långt hår så länge, för det här passar mig tusen gånger bättre. Har även färgat håret mörklila, men det ser inte extremt lila ut. Allt känns bara så himla bra och för första gången någonsin känner jag mig faktiskt smokin' hot! Trodde aldrig jag skulle säga det.
 
Hårstudion ville lägga ut före och efterbilder på sin facebooksida, så jag lånade dom :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bara - SÅ (!!!)- JÄKLAR - SNYGGT!!!
Blev hur bra som helst! Visste ju att det dolde sig en ung dam under tonårshåret!:D
:* <3

2014-03-29 @ 16:01:46
Postat av: mamma

Bara - SÅ (!!!)- JÄKLAR - SNYGGT!!!
Blev hur bra som helst! Visste ju att det dolde sig en ung dam under tonårshåret!:D
:* <3

2014-03-29 @ 16:01:48
Postat av: mamma

Hoppsan! :)Det blev visst två, men det går nog med så fin som du blev!
Kram!

2014-03-29 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0