En sån där lista i brist på annat

Låt som när du är ledsen sörjer till? Det skulle väl vara Bonnie Tylers "Piece of my heart" i så fall.

 

Beroende av: Vill alltid ha vatten nära till hands. Älskar vatten!

 

Vem behöver du mest just nu? Min älskling, alltid.

 

Vad tror folk om dig? Första intrycket är nog att jag är ganska tystlåten skulle jag tro.

 

Stämmer det? Beror helt på sällskapet och hur väl jag känner dem jag är med.

 

Vad får du oftast komplimanger för? Får typ aldrig komplimanger ...

 

Brukar du skratta för dig själv? Det har väl hänt ibland, typ om man kommer att tänka på något kul.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? <3

 

Nästa mål i ditt liv: Att göra någonting roligt under semestern.

 

Hur svarar du i mobilen? Om någon jag känner ringer så svarar jag bara "hallå" men annars "hej det är Bea"

 

Vem ringde dig senast? Har ett missat samtal från pappa från igår då jag var på jobbet.

 

Antal timmar sömn inatt: Ungefär nio, det behövdes nog efter helgens nattjobb och sömnbrist.

 

Tycker du om din pappa? Ja, vi har många fina minnen ihop.

 

Brukar du komma i tid? Kommer för det mesta i väldigt god tid till och med.

 

När mår du bra? På resande fot, i armarna på min älskling, med en cider i uterummet, med en spinnande katt liggande på bröstet, under en riktigt god måltid ... Vid rätt många små tillfällen egentligen.

 

Hur känner du dig nu? Lite småtrött och lite ofräsch eftersom att jag inte borstat tänderna än.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Det blir nog mer och mer svart i min garderob. Svart är enkelt och snyggt.

 

Var du aktiv i skolan? Det skulle jag nog säga att jag var. I alla fall under gymnasiet, då var jag som mest engagerad.

 

Favoritdryck på morgonen: En kopp kaffe är ett måste, men först dricker jag såklart ett glas vatten.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? Om jag får välja blir det runt 22-22.30 någon gång.

 

Är du blyg? Både och egentligen. Inte när jag jobbar, men privat uppfattas jag nog så av folk jag inte känner.

 

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte, men det skulle varit kul. Red förut och det saknar jag.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek vet jag inte. Men man kan helt klart bli intresserad av någon vid första ögonkastet.

 

Är du bortskämd? Jag tycker nog att jag har förtjänat allt jag har. Men jag har kanske fått lite finare presenter och julklappar än jag varit värd ibland. Så jag har en snäll familj, men bortskämd ser jag mig inte som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0