Aldrig vila ...

Förra veckan blev en lång vecka som bestod av ungefär 42 jobbtimmar. Dessutom vaknade jag tidigt på lördagen, så vi passade på att skruva upp gipsskivor i den blivande tvättstugan i en och en halv timme innan jag började jobba. Idag är jag ledig såvitt jag vet. Men det där med ledighet är ju ett relativt begrepp ... Tanken är att jag ska ut i den blivande tvättstugan och skruva i de sista skruvarna samt spackla en massa. Känner mig otroligt händig när jag skriver det, haha.
 
För övrigt känner jag att jag inte riktigt har ron till att sitta och blogga nu. Vill ut så fort som möjligt och komma igång. Samtidigt är jag väl lite trött och slö, men det går förhoppningsvis över. If you snooze you lose, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0