Yesterday and today

Gårdagen blev riktigt bra! Först åkte vi och firade min lillebror som tagit studenten. Fick träffa farmor och farfar, faster och några kusiner också. Farfar blåste såpbubblor och såg lycklig ut. Farmor gick runt och förolämpade folk. "Växthuset är inte så gammalt?" "Jag fick det i trettioårspresent" "Jaha, då var det ju ganska gammalt" Haha. Ibland blir det fel :-D

Efter att ha ätit god mat och fått lite plantor med oss hem åkte vi och hälsade på G's föräldrar som husvagnscampade. Satt gömd under en filt för att skydda mig från myggen och kylan. Man såg typ bara mitt huvud. Men annars var det trevligt i alla fall.

Sedan åkte vi hem och jag blandade till en jättegod drink med ljus rom, strawberry daquiri "saft", en bit pressad citron, fruktsoda och is. Kom på blandningen själv och blev jättenöjd med den!

Idag är jag ledig under förmiddagen och sen mot kvällen ska jag jobba några timmar på mitt nya jobb. Det ska bli spännande. Funderade väldigt mycket igår på vad jag vill med mitt liv. Och jag har bestämt mig för att jag verkligen vill utvecklas på mitt nya jobb och kanske avancera uppåt så småningom. Men jag vet inte hur möjligheterna ser ut där, får se vad som är möjligt helt enkelt. Är lite nervös också då allting är nytt och jag inte känner någon. Men det blir säkert jättebra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0