Fullspeckat schema här framöver

Firar nationaldagen med att jobba 10-19. Nåja, det är bra betalt idag i alla fall. Nu har jag förresten fått schemat för upplärning på nya jobbet. Kombinerat med mitt nuvarande jobb gissar jag att jag jobbar över femtio timmar nästa vecka. Men det får gå bra i så fall. Bara jag lyckas pressa i mig något att äta lite då och då!

Imorgon är jag i alla fall ledig. Sedan jobbar jag nio dagar i rad. Därefter blir det begravning. Lite mer jobb efter det. Kanske lite ledighet. Sedan är det Piteå Summergames. Jag kommer då inte ha lite att göra i alla fall. Och det är ju bra, men när jag ska ha tid att träffa han jag bor med det vete fan? Nåja, vi får försöka klämma in något kul någon dag i alla fall.

Att träna är nog bara att glömma för ett tag framöver. Jag är trots allt inte gjord av stål. Kanske tränar på måndagar i alla fall, men fler dagar lyckas jag nog inte klämma in. Får vara nöjd om jag lyckas med det helt enkelt. Ibland kan man inte göra allt man vill exakt samtidigt.

Måste klura på det där med vila och återhämtning. Hur ska jag göra för att kroppen ska hålla månaden ut? Satsar på att försöka äta bra i alla fall och dricka mycket. Sedan vet jag inte. Borde kanske börja med avslappningsövningar. Nåja, vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0