Första dagen

Igår jobbade jag några timmar på mitt nya jobb för första gången. Det gick ändå bra tycker jag och alla verkade snälla. Innan hade jag jättemycket prestationsångest vilket är dumt då jag ju inte förväntas kunna något. Men sån är jag. Som tur var gick det dock över när jag kom dit.

Idag ska jag jobba några fler timmar senare på eftermiddagen. Innan har jag tänkt träna lite. Men jag förstår inte vad som hänt med min kropp, har börjat känna mig jättekonstig när jag vaknar på mornarna. Lite småyr och konstig i nacken. Det tar ett tag att komma igång. Försöker trycka i mig bra grejer då jag tänker att det kanske beror på att jag har brist på något. Får se om det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0