En ledig liten dag

Woah! Räknade just ut att nästa vecka kommer bjuda på drygt 60 timmars jobb. Överlägset den längsta jobbveckan jag någonsin haft. Men så blir det när man ska kombinera två jobb antar jag. Men jag säger bara ... Bring it on! Det kommer säkert bli roligt. Moneymoneymoney. Som jag inte kommer ha tid att göra av med. Moneymoneymoneyliggandepåhög. Yay! :-D

Idag ska vi i alla fall åka och fira min lillebror som tagit studenten ... Vänta nu ... What?! Har min lillebror tagit studenten?! Ja, tydligen har han det. Helt sjukt men sant. Ska i alla fall njuta av min lediga dag som blir lugnet innan stormen för redan imorgon börjar jag på nya jobbet. Ska verkligen mjölka ur varenda droppe av den här dagen och göra den till en jättebra dag.

Nästa månad kommer i alla fall förhoppningsvis bli mycket lugnare. Då har jag bara ett jobb att fokusera på. Ett nytt sådant. Jag har funderat mycket fram och tillbaka om jag ska fortsätta jobba extra på mitt gamla jobb. Men jag vet ju inte nu hur det kommer se ut så jag känner att tillsvidare är det nog bäst att bara fokusera på ett jobb och bli så bra som möjligt på det. Sedan får jag väl se i framtiden om jag kan jobba lite extra, kommer sakna alla jag jobbar med så galet mycket annars. Om de nu ens vill ha tillbaka mig, det kommer ju nytt folk som säkert kommer bli jättebra. Nåja, det får väl framtiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0